2021-2022 оқу жылындағы мектеп кітапханасының жылдық жоспары » Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2021-2022 оқу жылындағы мектеп кітапханасының жылдық жоспары
31
август
2021

2021-2022 оқу жылындағы мектеп кітапханасының жылдық жоспары

Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мек

                                                                           Бекітемін

                                            Мектеп   директоры                     Р.Б.Баякеева



2021-2022 оқу жылындағы 

мектеп кітапханасының жылдық жоспары


2021-2022 оқу жылындағы кітапханасының жылдық жоспары

Мақсаты: Кітапхана оқырмандарын заман талабына сай ақпараттық технологиямен жұмыс жасауға бейімдетіп,тіл байлығын кеңейтіп,сөздік қорларын,ой-өрісін дамытуға,оқулықты таза ұстап,кітапты құрметтей білуге,мектепте өткізілетін іс-шараларға ат салысу.Білім беру үрдісіне оқушыларға ақпараттық,  оқырмандық,  мәдениетті қалыстастыру жолымен білім сапасын арттыру.

Міндетті:

-Қазақстан Республикасы Президентінің халқына дәстүрлі жолдауын насихаттап,талдап түсіндіру;

- Әдеби шығармаларға қызығушылығын арттыру;

- Көркем шығармаларды оқыту арқылы тіл байлығын арттыру;

- Оқулықтарды күтіп ұстауға,оқу жылы аяғында жақсы дәрежеде өткізу үшін бақылау шараларын ұйымдастыру;

- Кітапхананың қоғамдық іс-шараларын мектептің алға қойған мақсаттарына сай жүргізу;

- Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру,санын көбейту,кітап айналымының санын көбейту.

Кітапхананың негізгі міндеттері:

Шоғырландырушылық – кітапхана кітапханалық-ақпараттық ресурстарды сақтайды,жүйелейді,қалыптастырады,дамытады. 

Ақпараттық – кітапханада бар кітапханалық-ақпараттық ресурстар жайлы мәлімет береді, кітапханалық-ақпараттық ресурстарды беруді және іздеуді ұйымдастырады.

Білім беретін – кітапхана білім саласы бойынша оқулықтар,әдістемелік және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етеді. 

Тәрбиелік – кітапхана оқырманның еліне,мектебіне,туған жеріне деген патриоттық сезімінің дамуына септігін тигізеді.

Ағартушылық – кітапхана оқырмандарына төл мәдениеті мен әлемдік қазынаны тануға шақырады.

Құрылымдастырушылық – кітапхана өз жұмысын  мектеппен және аудандық білім бөлімімен бірлесіп жасайды.Оқырмандардың сұранысын толық қанағаттандыру үшін басқа кітапханалармен де бірігіп жұмыс істейді.


Білім жүйесіндегі кітапхананың оқырманға қызметі

2020-2021 оқу жылының кітапхана көрсеткіші.

Кітап  қорын толықтыру,пайдалану және сақтау.

Оқырмандарға қызмет көрсетуді ұйымдастыру.Кітапхананы насихаттау жұмысы.

Әртүрлі саладағы әдебиеттерді насихаттау.Көпшілік мәдени-насихаттау жұмысы.

Күтілетін нәтижесі:Оқушыларға шығармашылық ойлау,кітапхананы пайдалана бкітап оқу мәдениеті,кітапқұмарлық,ақпараттық мәдениетін дамытуға тәрбиелеу.

Балалардың оқуға әдеттенуін қолдау,дамыту,оқу және одан қанағаттануы.

Өздігінен оқуына ықпал ету.

                 1.Негізгі бақылау көрсеткіштер 2020-2021

   Көрсеткіштер

Жалпы саны

1

Кітапхананың жалпы қоры

Оқулықтар

Көркем әдебиет

37875

32570

5305

2

Оқырмандар саны

Оқырмандардың бару саны

Кітап беру саны

665

5985

11970













ІІ.Кітапхананың барлық кітап қорын толықтыру,    ұйымдастыру,пайдалану және оны сақтау

Іс-шара мазмұны

Мақсаты

Жұмыстың түрі

Жауапты

Қаралатын орны

1

Жаңа оқулықтар мен әдебиеттерді қабылдау

Кітапхана қорын толықтыру

Кітап қабылдау

кітапханашылар

кітапхана

2

а) Кітаптарды штемпельдеу

ә) кітаптарды түгелдеу, инвентарь кітабына түсіру, инвентарьлық нөмірді кітаптың үшінші  және он жетінші бетіне жазу

б) кітапханаға қабылданған кітаптарды жіктеу, табу, индексті басылымға түсіру.

в) авторлық белгіні анықтау.

г)Жаңа түскен оқулықтар мен әдебиеттерді МАРК бағдарламасына енгізу

Кітаптарды өңдеу жұмысын жүргізу

Өңдеу

кітапханашылар



қыркүйек








желтоқсан






кітапхана

3

Жаңа оқулықтарды қабылдау,таратып беру

Мектеп оқушыларын оқулықпен қамту

Оқулықтар қабылдау

кітапханашылар

Кітапхана

4

а)ескірген және жыртылған әдебиеттерді кітап қорынан шығару

ә)ескірген және жыртылған оқулықтарды оқулық қорынан шығару

б)уақытылы әдебиеттерді,оқулықтарды өткізбеген оқырмандармен үнемі жұмыс жүргізу

Кітап қорын сақтау мақсатында

Кітапхана қорымен жұмыс

кітапханашылар

Кітапхана

5

Электрондық оқулықтармен жұмыс жасау

Электрондық оқулық арқылы ақпараттық мәліметтер базасын пайдалану

Кітапхана қорымен жұмыс

қараша

кітапхана

6

Ашық доступтың полкаларын дер кезінде әдебиеттермен толықтыру

Оқу-тәрбие процесін толығымен қамтамасыз ету мақсатында қорды түзу

Кітапхана қорымен жұмыс

қазан

кітапхана

7

Айына бір рет ашық доступтағы әдебиеттерді реттеп отыру

Тазалық 

жұмыстары

Кітапхана қорымен жұмыс

қаңтар

кітапхана

8

Оқырман формулярымен жұмыс

Оқырмандардың санын шығару

Оқырмандармен жұмыс

желтоқсан

кітапхана

9

Келген көркем әдебиеттерді сала бойынша бөлу

Картотекамен жұмыс

Каталогқа тіркеу

қаңтар

кітапхана

10

Оқырмандар жоғалтқан әдебиеттерге акт жасау

Кітап қорын сақтау

Кітапхана қорымен жұмыс

мамыр

кітапхана


ІІІ.Оқырманға қызмет көрсетуді ұйымдастыру.

Кітапхананы насихаттау жұмысы

Іс-шара мазмұны

Мақсаты

Жұмыстың түрі

Оқырман тобы

Жауапты

Қаралатын орны

1

Барлық жасөспірім оқушыларды кітапханаға экскурсия жасауды ұйымдастыру,мектеп жасына дейінгі алты жасар балаларға экскурсия жасау,жас деңгейіне байланысты кітаптарды ұсынып,үзінді оқып беру

Оқушыларды ақпарат мәдениетіне, кітапқұмарлыққа, кітапханамен жұмыс жасауға баулу

жыл бойы

2-11

кітапханашылар

кітапхана

2

Кітапханаға саяхат

Кітапханамен таныстыру сабағы

саяхат

сыныптар

кітапханашылар

кітапхана

3

Кітапты ұқыпты ұста!

Кітапты қалай пайдалану ережесімен таныстыру

шолу

1-4 сыныптар

кітапханашылар

кітапхана

4

Кітап қалай пайда болды?

Кітап тарихы

кітапханалық сабақ

сыныптар 

кітапханашылар

кітапхана

5

Жазғы демалыс орындарында балалар арасында кітап оқуды ұйымдастыру.

Оқушыларды ақпарат мәдениетіне, кітапханамен жұмыс жасай білуге баулу

шолу

Барлық оқырман үшін

кітапханашылар

кітапхана

6

Мектеп жанындағы лагерьдің оқушыларын уақытша оқырман     қатарына тарту 

Оқырмандар қатарын көбейту

шолу

маусым

кітапханашылар

кітапхана

7

«Оқулықты күтіп ұстайық» рейдін жүргізу

Кітап қорын қалыпта ұстау үшін

рейд

1-11  сынып

кітапханашылар

сыныптар






                                        Оқырман белсенділері

Мақсаты:оқушыларды қоғамдық белсенділік,үздік қасиеттерді: ұжымдылық,  достық.тапсырылған ісіне жауаптылық сезімін тәрбиелеу,дербестігін дамыту.

          1.10 адамнан тұратын ең белсенді оқырмандарды белсенділер                    

              мүшелігіне тарту.

           2.Белсенділердің жұмыс жоспарын жасау,сол бойынша жұмыс жүргізу.

Әдебиетті насихаттау жұмысы

         а) Көрмедегі әдебиеттерді насихаттау

Мақсаты:Кітап оқу мәдениетін қалыптастыра отырып,кітапханадағы тұрақты көрмелерді барша оқырмандарға насихаттау.

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Елім менің – тәуелсіз Қазақстан 

Көрме

Барлық оқырман үшін

кыркүйек

кітапханашылар

2

Менің сиқырлы әлемім

Көрме

Барлық оқырман үшін

қазан

кітапханашылар

3

    Туған жер – тұғырың  

 / Жерлес ақын-жазушыларға арналған/

Көрме

Барлық оқырман үшін

қараша

кітапханашылар

4

Ғасырдың ғаламат азаматы 

Көрме

Барлық оқырман үшін

желтоқсан

кітапханашылар

5

   Тәуелсіздік тарихы

/Желтоқсан оқиғасына арналған/

Көрме

Барлық оқырман үшін

желтоқсан

кітапханашылар

6

Жолдау -халқымыздың жарқын болашағы

Көрме

Барлық оқырман үшін

қаңтар

кітапханашылар

7

Қаһармандарға құрмет

/Ауған соғысына арналады/

Көрме

Барлық оқырман үшін

ақпан

кітапханашылар

8

Халқы мықтының-салты мықты

Көрме

Барлық оқырман үшін

наурыз

кітапханашылар

9

Бір ел – бір кітап акциясы

Көрме

Барлық оқырман үшін

наурыз

кітапханашылар

10

Ұлы Жеңіс қыздары

Көрме

Барлық оқырман үшін

мамыр

кітапханашылар

                                      ә) Рәміздерді насихаттау барысы

Мақсаты:барша оқырмандары отансүйгіштікке тәрбиелей отырып,ҚР Рәміздерін  насихаттау.

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Қазақстан Республикасының Рәміздеріне жоспар

Жеке жоспар

2-11

қыркүйек

кітапханашылар

2

Рәміздерім - беделім

Көрме

Барлық оқырман үшін

қазан

кітапханашылар

3

Ел рәміздері-елдігімнің реңі,теңдігімнің тірегі

Шолу

Барлық оқырман үшін

қараша

кітапханашылар

4

Рәміздерім - мақтанышым

Әңгіме

5-7

ақпан

кітапханашылар

5

Елдігімнің ,өрлігімнің белгісі

Оқырмандар конференциясы

7-9

сәуір

кітапханашылар

                     б) Тілімізді жетілдіру жөніндегі әдебиеттерді насихаттау

Мақсаты:Мемлекеттік тілдің деңгейін көтеру мақсатында барша оқырмандарға тіл туралы әдебиеттерді насихаттау.

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілін насихаттауға  жоспар

Жеке жоспар

2-11

қыркүйек

кітапханашылар

2

Туған тілім- тірлігімнің айғағы

Көрме

Барлық оқырман үшін

қазан

кітапханашылар

3

Туған тілім – айбыным!

Шолу

Барлық оқырман үшін

қараша

кітапханашылар

4

Тілім менің – айбарым!

Оқырмандар конференциясы

5-7

ақпан

кітапханашылар

5

Тіл -мемлекет тәуелсіздігінің  символы

Әңгіме

7-9

сәуір

кітапханашылар


в) «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру» атты мақаласын насихаттау

 Мақсаты: Қазақстан Республикасының тұңғыш президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру» атты мақаласын оқырман қауымға насихаттау

Р/с

Тақырыптың мазмұны

Жұмыс түрі 

Оқырман 

   тобы

Мерзімі

Жауапты адам

1

Қазақстан Республикасының тұңғыш президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру» атты мақаласын  насихаттауға  жеке жоспар жасау

Жеке жоспар

Барлық оқырман үшін

қыркүйек

кітапханашылар

2

«Рухани жаңғыру- мемлекеттің тірегі,халықтың жігері»

Кітап көрме

Барлық оқырман үшін

Қазан

кітапханашылар

3

«Алаш арыстары»

Кітап көрме

Барлық оқырман үшін

Қараша

кітапханашылар

4

«Ұлы даланың Жеті қыры»

Ақпараттық шолу

5-7

Желтоқсан

кітапханашылар

5

«Латын әліпбиімен болашаққа»

Оқырмандар конфенциясы

Барлық оқырман үшін

Ақпан

кітапханашылар

6

 «Туған жер – алтын бесігің»

Виртуалды саяхат

Барлық оқырман үшін

Сәуір

кітапханашылар



г)  «Coworking» жобасы аясында 20 минуттық кітап оқу бойынша                       өткізілетін іс – шаралар

Мақсаты:Оқырмандарға жоба аясындағы шараларды кеңінен насихаттау.


Р/с

Тақырыптың мазмұны

Мерзімі

Жауапты адам

1

«Coworking» жобасы аясында өткізілетін іс - шаралар   жоспары 

қыркүйек

кітапханашы

2

«Жау тылындағы бала » повестінің                                                    «Bilimland.kz» сайтымен жұмыс     /7 сыныптармен/

қыркүйек

кітапханашы

3

«Даналық кітабы» дастаны.                              «Bilimland.kz» сайтымен жұмыс /8 сыныптармен/

қазан

кітапханашы

4

«Ұлпан»     романы                                                               «Bilimland.kz» сайтымен жұмыс     /9 сыныптармен/

қараша

кітапханашы

5

«Абай лирикасы» «Bilimland.kz» сайтымен жұмыс           /10 сыныптармен/

желтоқсан

кітапханашы

6

 «Қожанасыр мен Алдар көсе » аңызы. Асқар Тоқмағамбетов «Bilimland.kz» сайтымен жұмыс                /2 сыныптармен/   

қаңтар

кітапханашы

7

«Алтын балта» ертегісі «Bilimland.kz» сайтымен жұмыс   /3 сыныптармен/

ақпан

кітапханашы

8

«Толағай» ертегі Әбділдә Тәжібаев         «Bilimland.kz» сайтымен жұмыс /4 сыныптармен/

наурыз

кітапханашы

9

«Менің атым Қожа» әңгімесі.Марат Қабанбай       «Bilimland.kz» сайтымен жұмыс /5 сыныптармен/

сәуір

кітапханашы

10

«Аяз би» ертегісі «Bilimland.kz» сайтымен жұмыс                         /6 сыныптармен/

мамыр

кітапханашы


                    д) «Оқуға құштар мектеп»  жобасы бойынша іс-шаралар

 Мақсаты: Қазақстан Республикасының президенті Қ.К.Тоқаевтың «Оқуға құштар мектеп»жобасы аясындағы өткізілетін шараларды  оқырмандарға насихаттау.

Р/с

Тақырыптың мазмұны

Жұмыс түрі 

Оқырман 

   тобы

Мерзімі

Жауапты адам

1

Қазақстан Республикасының президенті Қ.К.Тоқаевтың «Оқуға құштар мектеп»жобасы аясындағы өткізілетін шараларға  жеке жоспар жасау

Жеке жоспар

Барлық оқырман үшін

қыркүйек

кітапханашылар

2

«Оқуға құштар мектеп»

Стенд

Барлық оқырман үшін

Қазан

кітапханашылар

3

«Президент ұсынған – 30 кітап»

Кітап көрме

Барлық оқырман үшін

Қараша

кітапханашылар

4

«Қазақ әдебиетінің жауһарлары»

Ақпараттық шолу

Барлық оқырман үшін

желтоқсан

кітапханашылар

5

«Әлемдік әдебиет»

Оқырмандар конфенциясы

Барлық оқырман үшін

қаңтар

кітапханашылар

6

 «Публицистика,ғылыми-танымдық әдебиет»

Виртуалды саяхат

Барлық оқырман үшін

ақпан

кітапханашылар

7

 «Рухан жаңғыру» бағдарламасы аясында аударылған шығармалар

Виртуалды саяхат

Барлық оқырман үшін

сәуір

кітапханашылар


Кітапханашылар:                            К.Е.Оразбекова

                                                                                                               А.Б.Қалышова




















«Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі












Мектеп кітапханасының

 айлық жоспары











2021-2022 оқу жылы



                                                     Қыркүйек айы

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Елім менің – тәуелсіз Қазақстан

Көрме

Барлық оқырман үшін

Қыркүйек

Кітапханашылар

2

Қазақстан Республикасының Рәміздерін насихаттау

Жеке  жоспар

Барлық оқырман үшін

Қыркүйек

Кітапханашылар

3

Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілін насихаттау

Жеке  жоспар

Барлық оқырман үшін

Қыркүйек

Кітапханашылар

4

Қазақстан Республикасының тұңғыш президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру» атты мақаласын  насихаттау

Жеке  жоспар

Барлық оқырман үшін

Қыркүйек

Кітапханашылар

5

«Coworking» жобасы аясында өткізілетін іс – шаралар   жоспары

Жеке  жоспар

Барлық оқырман үшін

Қыркүйек

Кітапханашылар

6

Қазақстан Республикасының президенті Қ.К.Тоқаевтың «Оқуға құштар мектеп»жобасы аясындағы өткізілетін шараларға  жеке жоспар жасау

Жеке  жоспар

Барлық оқырман үшін

Қыркүйек

Кітапханашылар

7

Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесті                                        

«Bilimland.kz» сайтымен жұмыс


/7 сыныптармен/

Қыркүйек

Кітапханашылар

8

а) Кітаптарды штемпельдеу

ә) кітаптарды түгелдеу, инвентарь кітабына түсіру, инвентарьлық нөмірді кітаптың үшінші  және он жетінші бетіне жазу


Кітап қорымен жұмыс


Қыркүйек

Кітапханашылар

9

Тазалық күні



Айдың соңғы күні

Кітапханашылар


                                                              Қазан айы

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Менің сиқырлы әлемім

Көрме

Барлық оқырман үшін

Қазан

Кітапханашылар

2

Рәміздерім – беделім!

Көрме

Барлық оқырман үшін

Қазан

Кітапханашылар

3

Туған тілім- тірлігімнің айғағы

Көрме

Барлық оқырман үшін

Қазан

Кітапханашылар

4

«Рухани жаңғыру- мемлекеттің тірегі,халықтың жігері»

Көрме

Барлық оқырман үшін

Қазан

Кітапханашылар

5

«Даналық кітабы» дастаны.                              «Bilimland.kz» сайтымен жұмыс    /8 сыныптармен/

Шолу

«Bilimland.kz» сайтымен жұмыс                

Қазан

Кітапханашылар

6

«Оқуға құштар мектеп»

Стенд

Барлық оқырман үшін

Қазан

Кітапханашылар

7

Тазалық күні



Айдың соңғы күні

Кітапханашылар


Қараша айы

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

    Туған жер – тұғырың  

 / Жерлес ақын-жазушыларға арналған/

Көрме

Барлық оқырман үшін

Қараша

Кітапханашылар

2

Алаш арыстары

Көрме 

Барлық оқырман үшін

Қараша

Кітапханашылар

3

Ел рәміздері-елдігімнің реңі, теңдігімнің тірегі

Шолу

Барлық оқырман үшін

Қараша

Кітапханашылар

4

Туған тілім – айбыным!

Шолу

Барлық оқырман үшін

Қараша

Кітапханашылар

5

Ғабит Мүсірепов «Ұлпан»  романы                                                               

«Bilimland.kz» сайтымен жұмыс


/9 сыныптармен/

Қараша

Кітапханашылар

6

«Президент ұсынған – 30 кітап»

Кітап көрме

Барлық оқырман үшін

Қараша

Кітапханашылар

7

Электрондық оқулықтармен жұмыс жасау

Кітап қорымен жұмыс


Қараша

Кітапханашылар

8

Тазалық күні



Айдың соңғы күні

Кітапханашылар



                                                 Желтоқсан айы

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Ғасырдың ғаламат азаматы 

Көрме

Барлық оқырман үшін

Желтоқсан

Кітапханашылар

2

   Тәуелсіздік тарихы

/Желтоқсан оқиғасына арналған/

Көрме

Барлық оқырман үшін

Желтоқсан

Кітапханашылар

3

«Ұлы даланың Жеті қыры»

Ақпараттық шолу

Барлық оқырман үшін

Желтоқсан

Кітапханашылар

4

«Абай лирикасы» «Bilimland.kz» сайтымен ж

«Bilimland.kz» сайтымен жұмыс


/10 сыныптармен/

Желтоқсан

Кітапханашылар

5

«Қазақ әдебиетінің жауһарлары»

Ақпараттық шолу

Барлық оқырман үшін

Желтоқсан

Кітапханашылар

6

Жаңа түскен оқулықтар мен әдебиеттерді МАРК бағдарламасына енгізу

Кітап қорымен жұмыс


Желтоқсан

Кітапханашылар

7

Оқырман формулярымен       жұмыс

Қормен жұмыс


Желтоқсан

Кітапханашылар

8

Тазалық күні



Айдың соңғы күні

Кітапханашылар




                                                         Қаңтар айы

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Жолдау -халқымыздың жарқын болашағы

Көрме

Барлық оқырман үшін

Қаңтар

Кітапханашылар

2

 Асқар Тоқмағамбетов «Қожанасыр мен Алдар көсе » аңызы. 

«Bilimland.kz» сайтымен жұмыс


/2 сыныптармен/

Қаңтар

Кітапханашылар

3

«Әлемдік әдебиет»

Оқырмандар конфенциясы

Барлық оқырман үшін

Қаңтар

Кітапханашылар

4

Келген көркем әдебиеттерді сала бойынша бөлу

Картотекамен жұмыс

Каталогқа тіркеу

Қаңтар

Кітапханашылар

5

Айына бір рет ашық доступтағы әдебиеттерді реттеп отыру

Тазалық

жұмыстары

Кітапхана қорымен жұмыс

Қаңтар

Кітапханашылар

6

Тазалық күні



    Айдың соңғы күні

Кітапханашылар


                                                   Ақпан айы  

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Қаһармандарға құрмет

/Ауған соғысына арналады/

Көрме

Барлық оқырман үшін

Ақпан

  Кітапханашылар

2

Рәміздерім - мақтанышым

Әңгіме

Барлық оқырман үшін

Ақпан

Кітапханашылар

3

Тілім менің – айбарым!

Оқырмандар конференциясы

Барлық оқырман үшін

Ақпан

Кітапханашылар

4

«Латын әліпбиімен болашаққа»

Оқырмандар конфенциясы

Барлық оқырман үшін

Ақпан

Кітапханашылар

5

«Алтын балта» ертегісі       

«Bilimland.kz» сайтымен жұмыс   

/3 сыныптармен/

Ақпан

Кітапханашылар

6

 «Публицистика,ғылыми-танымдық әдебиет»

Виртуалды саяхат

Барлық оқырман үшін

Ақпан

Кітапханашылар

7

Тазалық күні



    Айдың соңғы күні

Кітапханашылар


                                                         Наурыз айы

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Халқы мықтының-салты мықты

      Көрме

Барлық оқырман үшін

Наурыз

Кітапханашылар

2

Бір ел – бір кітап акциясы

      Көрме

Барлық оқырман үшін

Наурыз

Кітапханашылар

3

«Толағай» ертегі Әбділдә Тәжібаев    

«Bilimland.kz» сайтымен жұмыс   

/4 сыныптармен/

Наурыз

Кітапханашылар

4

Тазалық күні



    Айдың соңғы күні

Кітапханашылар

                                                     Сәуір айы

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Елдігімнің ,өрлігімнің белгісі

Оқырмандар конференциясы

Барлық оқырман үшін

Сәуір

Кітапханашылар

2

Тіл -мемлекет тәуелсіздігінің  символы

      Әңгіме

7-9

Сәуір

Кітапханашылар

3

 «Туған жер – алтын бесігің»

Виртуалды саяхат

Барлық оқырмандар үшін

Сәуір

Кітапханашылар

4

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» әңгімесі. 

«Bilimland.kz» сайтымен жұмыс   


/5 сыныптармен/

Сәуір

Кітапханашылар

5

 «Рухан жаңғыру» бағдарламасы аясында аударылған шығармалар

Виртуалды саяхат

Барлық оқырмандар үшін

Сәуір

Кітапханашылар

6

Тазалық күні



    Айдың соңғы күні

Кітапханашылар


                                                 Мамыр айы

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Оқырман тобы

Мерзімі

Жауапты

1

Ұлы Жеңіс қыздары

Көрме

Барлық оқырман үшін

Мамыр

Кітапханашылар

2

«Аяз би» ертегісі 

«Bilimland.kz» сайтымен жұмыс

/6 сыныптармен/

Мамыр

Кітапханашылар

3

Үздік оқырман-2022

     Сайыс

Барлық оқырмандар үшін

Мамыр

Кітапханашылар

4

Оқырмандар жоғалтқан әдебиеттерге акт жасау

Кітап қорын сақтау



Мамыр

Кітапханашылар

5

Тазалық күні



    Айдың соңғы күні

Кітапханашылар


                                   Кітапханашылар:                            Оразбекова К.Е

                                                                                                                Қалышова А.Б.