Мектеп психологтарының құқықтары мен міндеттері: » Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2022

Мектеп психологтарының құқықтары мен міндеттері:

Мектеп психологтарының міндеттері:       Г.Сарсембекова  

                                                             М.Сураншиева


Мектеп психологтары білім беру үрдісінің маңыздылық тиімділігін байқап бақылап отырады, психоло

  1. гиялық болжамдаумен социологиялық зерттеулер жүргізеді;
  2. Оқыту барысында оқушылардың психологиялық, әлеуметтік және соматикалық қолайлығын сақтауға бағытталған кәсіби қызмет көрсету;
  3. Мектептің әлеуметтік саласының үйлесін табуына ықпал жасап, әлеуметтік бейімделуге кедергі болатын жағдайлардың алдын-алуға және болдырмауға бағытталған іс-шараларды жүргізу;
  4. Оқушылардың тұлға ретінде қалыптасуына кедергі болатын факторларды анықтау және түрлі психологиялық /коррекциялық, бейімдеу, кеңес бер, көмек беру;
  5.  Оқушылармен ата-аналарға /олардың орынындағы адамдарға/, педагогикалық ұжымға нақты туындаған мәселелер жөнінде көмек көрсету және кеңес беру;
  6. Әр деңгейлі және көп бағытты диагностикалауды жүргізу және диагностикалық жұмыстардың нәтижесіне талдау жасау;
  7. Дарынды балаларды және үлгерімі төмен оқушыларды анықтау, оларға психологиялық қолдау көрсету, дамуына көмек көрсету;
  8.  Оқушылардың дамуындағы ауытқудың / ойлау қабілеті, дене бітімі, эмоциялық  деңгейін анықтау және олардың дамуына көмектесу;
  9. Оқушылардың ата-аналары және педагог қызметкерлердің психологиялық мәдениетін қалыптастыру, кеңес беру, ағартушылық жұмыстар;
  10. Бейіндік оқытуға дайындық жұмыстары 9 сынып оқушыларының кәсіби бағытын анықтау;
  11. 11 сынып оқушыларын ҰБТ - ға және қорытынды атестаттауға психологиялық тұрғыда дайындау;
  12. Мектепалды сыныптары мен 1 сынып сабақтастығы және бейімделуі;
  13. 4-5 сабақтастығы және 5 сынып бейімделуі;
  14. Қолдау қызметін ұйымдастыру, психологиялық - медициналық-педагогикалық консилиум жұмыстарын жоспарлауға;
  15. Суицидті алдын-алу жұмыстары;
  16. Жасөспірімдер ортасындағы девианттық мінез –құлықпен құқық бұзушылықтардың алдын – алу; 
  17. Ерекше назардағы (үйден оқитын), сәтсіз жанұя, жартылай жетім, қорғаншылықтағы оқушылармен жұмыс;
  18. Түрлі интернет сайдтарға  кіруге, зиянды әдеттерге  жол бермеу жұмыстарының алдын-алу:
  19. Жасөспірім ұл-қыздар арасындағы өтпелі кезеңдердің алдын алу;
  20. Деструктивті діни ағымдағы   оқушылармен жұмыс;
  21. Коррупцияға қарсы жұмыс жүргізуге және оған жол бермеуге міндетті;
  22. Ата-аналармен, оқушылармен жек және топтық, ұжыммен жас мамандармен (жиналыс, семинар, дөңгелек үстел, сауалнама, релаксация, тренингтер);
  23.  Аудан, облыс, министрліктің білім бөліміне қатысты бұйрығын және  тапсырмасын уақытында біліктілікпен дұрыс орындауға, оған   жауапкершілік пен қарауға міндетті;
  24. «Психолог антын » қатаң сақтауға міндетті;


Мектеп директоры                             Р.Б.Баякеева

               Бұйрықпен таныстым                       Г.Сарсембекова                 

                                                                          М.Сураншиева

Психолог құқығы:

  • Оқушылармен және басқа талапкерлермен жүргізілетін  жұмыстың нақты міндеттерін өз бетінше шешуге, әдіс-тәсілдерін дербес талдап, жұмыстардың кезегін анықтауға;
  • кәсіби міндеттерін сапалы орындауға қажетті жағдай жасауды мектеп басшыларынан талап етуге;
  • Жоғарғы орындардан түскен нұсқаулар этикалық ұстанымдарға қайшылас келген жағдайда оны орындаудан бас тартуға;
  • қажетті құжаттармен танысуға;
  • Психодиагностикалық, психокоррекциялық әдіс-тәсілдерді іріктеп алуға және оларды дайындауға;
  • мектеп оқушыларын топтық және жеке зерттеулерден өткізуге;
  • медициналық және деффектологиялық мекемелерге сұраныс жасауға;
  • Баланың болашағын анықтау үшін медициналық, педагогикалық-психологиялық т.б. комиссиялар кеңесіне қатысуға;
  • тәжірибе алмасу мақсатында ғылыми-әдістемелік көпшілік журналдарына материалдар жариялауға;
  • психологиялық білімдерді насихаттауға;
  • 240сағат көлемінде нормативтік және факультативтік сағат алуға;
  • Оқушыларды мамандыққа баулу және кәсіби бағдар беруге;
  • Отбасына психологиялық қызмет көрсетуге.