01
сентябрь
2022
Мектеп психологтарының құқықтары мен міндеттері:
Мектеп психологтарының міндеттері: Г.Сарсембекова
М.Сураншиева
Мектеп психологтары білім беру үрдісінің маңыздылық тиімділігін байқап бақылап отырады, психоло
- гиялық болжамдаумен социологиялық зерттеулер жүргізеді;
- Оқыту барысында оқушылардың психологиялық, әлеуметтік және соматикалық қолайлығын сақтауға бағытталған кәсіби қызмет көрсету;
- Мектептің әлеуметтік саласының үйлесін табуына ықпал жасап, әлеуметтік бейімделуге кедергі болатын жағдайлардың алдын-алуға және болдырмауға бағытталған іс-шараларды жүргізу;
- Оқушылардың тұлға ретінде қалыптасуына кедергі болатын факторларды анықтау және түрлі психологиялық /коррекциялық, бейімдеу, кеңес бер, көмек беру;
- Оқушылармен ата-аналарға /олардың орынындағы адамдарға/, педагогикалық ұжымға нақты туындаған мәселелер жөнінде көмек көрсету және кеңес беру;
- Әр деңгейлі және көп бағытты диагностикалауды жүргізу және диагностикалық жұмыстардың нәтижесіне талдау жасау;
- Дарынды балаларды және үлгерімі төмен оқушыларды анықтау, оларға психологиялық қолдау көрсету, дамуына көмек көрсету;
- Оқушылардың дамуындағы ауытқудың / ойлау қабілеті, дене бітімі, эмоциялық деңгейін анықтау және олардың дамуына көмектесу;
- Оқушылардың ата-аналары және педагог қызметкерлердің психологиялық мәдениетін қалыптастыру, кеңес беру, ағартушылық жұмыстар;
- Бейіндік оқытуға дайындық жұмыстары 9 сынып оқушыларының кәсіби бағытын анықтау;
- 11 сынып оқушыларын ҰБТ - ға және қорытынды атестаттауға психологиялық тұрғыда дайындау;
- Мектепалды сыныптары мен 1 сынып сабақтастығы және бейімделуі;
- 4-5 сабақтастығы және 5 сынып бейімделуі;
- Қолдау қызметін ұйымдастыру, психологиялық - медициналық-педагогикалық консилиум жұмыстарын жоспарлауға;
- Суицидті алдын-алу жұмыстары;
- Жасөспірімдер ортасындағы девианттық мінез –құлықпен құқық бұзушылықтардың алдын – алу;
- Ерекше назардағы (үйден оқитын), сәтсіз жанұя, жартылай жетім, қорғаншылықтағы оқушылармен жұмыс;
- Түрлі интернет сайдтарға кіруге, зиянды әдеттерге жол бермеу жұмыстарының алдын-алу:
- Жасөспірім ұл-қыздар арасындағы өтпелі кезеңдердің алдын алу;
- Деструктивті діни ағымдағы оқушылармен жұмыс;
- Коррупцияға қарсы жұмыс жүргізуге және оған жол бермеуге міндетті;
- Ата-аналармен, оқушылармен жек және топтық, ұжыммен жас мамандармен (жиналыс, семинар, дөңгелек үстел, сауалнама, релаксация, тренингтер);
- Аудан, облыс, министрліктің білім бөліміне қатысты бұйрығын және тапсырмасын уақытында біліктілікпен дұрыс орындауға, оған жауапкершілік пен қарауға міндетті;
- «Психолог антын » қатаң сақтауға міндетті;
Мектеп директоры Р.Б.Баякеева
Бұйрықпен таныстым Г.Сарсембекова
М.Сураншиева
Психолог құқығы:
- Оқушылармен және басқа талапкерлермен жүргізілетін жұмыстың нақты міндеттерін өз бетінше шешуге, әдіс-тәсілдерін дербес талдап, жұмыстардың кезегін анықтауға;
- кәсіби міндеттерін сапалы орындауға қажетті жағдай жасауды мектеп басшыларынан талап етуге;
- Жоғарғы орындардан түскен нұсқаулар этикалық ұстанымдарға қайшылас келген жағдайда оны орындаудан бас тартуға;
- қажетті құжаттармен танысуға;
- Психодиагностикалық, психокоррекциялық әдіс-тәсілдерді іріктеп алуға және оларды дайындауға;
- мектеп оқушыларын топтық және жеке зерттеулерден өткізуге;
- медициналық және деффектологиялық мекемелерге сұраныс жасауға;
- Баланың болашағын анықтау үшін медициналық, педагогикалық-психологиялық т.б. комиссиялар кеңесіне қатысуға;
- тәжірибе алмасу мақсатында ғылыми-әдістемелік көпшілік журналдарына материалдар жариялауға;
- психологиялық білімдерді насихаттауға;
- 240сағат көлемінде нормативтік және факультативтік сағат алуға;
- Оқушыларды мамандыққа баулу және кәсіби бағдар беруге;
- Отбасына психологиялық қызмет көрсетуге.