12
февраль
2023
Зат есемнің тәуелденуі (ашық сабақ)
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың кезеңі /уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың басы | Сабаққа дайындық Психологиялық ахуал қалыптастыру. Айналаға алақанмен, Жылулықты шашайық, Сәттілік тілеп,күлімсіреп Біз сабақты бастайық! Оқушыларды үш топқа бөлу. Өткен тақырыпты қайталау. | Шаттық шеңберін жасайды, өлең шумақтарын қайталау арқылы жағымды көңіл күй орналады Үш топқа бөлінеді. | Көңілді әуен. https://youtu.be/SR0PGXgUqms Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың ортасы | Үй тапсырмасын тексеру. 37-жаттығу. Өтірік өлеңнің қатесін түзеп жазу. Шалғы қайрап қайрақпен, Шұбат іштім қаймақпен. Шортан аулап қармақпен Шөп қоршадым қармақпен. Жаңа тақырып «Ой қозғау» Мультфильм көрсету. Тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсету. Ережемен таныстыру: Заттың біреуге меншікті екенін білдіретін жалғауларды тәуелдік жалғаулар деп атайды. өнер-ім, әке-м,әже-ң,ат-ы,ата-сы. Тәуелдік жалғаулар үш жақта,жекеше және көпше түрде айтылады: дос-ым,дос-ың,дос-ыңыз,дос-ы;дос-ымыз,достар-ың,достар-ыңыз,достар-ы. ЕСІҢЕ САҚТА! Зат есімнің тәуелдік жалғаулары
«Бір минут» әдісі арқылы оқушылар топтық жұмыс жасайды,бірлесе отырып,тапсырмалар орындайды. Ойлау дағдысы: Білу,түсіну Бағалау критерийі: Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды. І топ: Өлеңді мәнерлеп оқу. ІІ топ:Мәтінге ат қою,негізгі ойды анықтау. ІІІ топ: Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдау. 41-жаттығу.(Ж.ж) « Ойлан,тап» әдісі Ойлау дағдысы: Қолдану Бағалау критерийі:Тәуелді зат есімдерді анықтайды. Шешуіндегі сөздерді тауып,тәуелдеп жазады. Тапсырма: Жұмбақтың шешуін тап. Тәуелдеулі зат есімдерді тауып,түбір сөздің соңғы дыбысының өзгеру себебін түсіндір. Жұмбақтың шешуіндегі сөзді жекеше және көпше түрде тәуелдеп жаз. Жұмбақтың шешуі:домбыра Екі желім- Күйдің көрігі, Әннің көлігі. Сергіту сәті «Күлкі витамин» 42- жаттығу.Ауызша орындалады.(жеке жұмыс) « Суреттер сөйлейді » әдісі. Тапсырма: Суретке қара. Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлеңіндегі мазмұны суретке сәйкес келетін жолдарды тап Ойлау дағдылары: талдау, бағалау Бағалау критерийі: мазмұны суретке сәйкес келетін жолдарды тап. ЕБҚ бар балаға тапсырма : Көп нүктенің орнына тиісті тәуелді жалғауларды тауып жаз. Менің дәптер..., Біздің дәптер... Сенің дәптер..., Сендердің дәптер... Сіздің дәптер... , Сіздердің дәптер... Оның дәптер..., Олардың дәптер... Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы беріледі.
| Өлеңді мәнерлеп оқиды. Өлеңдегі қателерді айтады. Мультфильмді көреді.Зат есімнің тәуелденуі туралы түсінгендерін айтады. Ережемен жұмыс жасайды. Ережені оқиды. Мысалдар келтіреді. І-топ:Өлеңді мәнерлеп оқиды, ат қояды. ІІ-топ:Негізгі ойды анықтайды. ІІІ-топ: Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды. . Жұмбақтың шешуін табады. Тәуелді зат есімдерді тауып,түбір сөздің өзгеруін түсіндіреді. Жұмбақтың шешуіндегі сөзді жекеше және көпше түрде тәуелдеп жазады. Тәуелдік жалғау жалғанғанда түбір сөздің соңындағы қатаң к дыбысы ұяңға өзгереді Көңілді әуенге жаттығулар жасайды Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлеңін оқиды. Өлеңіндегі мазмұны суретке сәйкес келетін жолдарды табады. Тәуелдік жалғауларды қойып жазады Дұрыс жауапқа «+» таңбасын қояды, кестені толтырады | Д: І-топ:.Өлеңді мәнерлеп оқи алады. 1 Б ІІ-топ: Негізгі ойды анықтайды. 1 Б ІІІ-топ:Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды. 1Б ҚБ: «Жемістер» әдісі Д: Тәуелдеулі зат есімдерді табады; 1Б Түбір сөздің соңғы дыбысының өзгеруін түсіндіреді.1 Б Жұмбақтың шешуіндегі сөзді тәуелдеп жазады.1 Б Дескриптор: Өлеңді жатқа мәнерлеп оқиды.1 б Суретке сәйкес келетін өлең жолдарын табады 1б ҚБ: Кестені толтырады 3 б | Дәптер, смайликтер https://youtu.be/YQ0RwO8XzMA Ереже жазылған плакат. Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап https://youtu.be/AiM_eKLm0_0 Оқулық,сурет Жеке оқушыға арналған тапсырма Әр оқушыға арналған кесте | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың аяғы | Үйге тапсырма 43-жаттығу. Берілген сөздерді тәуелдену ерекшелігіне қарай топтап жазу. Рефлексия: «Үш сұрақ» әдісі. Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? | . Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады Оқушылар берілген сұрақтарға жауап жазады | Күнделік |
Сабаққа дайындық.
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Көңілді әуен. https://youtu.be/SR0PGXgUqms
Жаңа тақырып. «Ой қозғау» Мультфильм көрсету.
Тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсету. https://youtu.be/YQ0RwO8XzMA
Ережемен таныстыру:
1-тапсырма:ҚБТолық жауап
Толық емес жауап
Қалыпты жауап
2-тапсырма: Жұмбақтың шешуін табу
3-тапсырма:Суретке қара,Ыбырай Алтынсариннің «Кел,балалар ,оқылық» өлеңіндегі мазмұны осы суретке сәйкес келетін жолдарды тауып көр. Сол шумақтың мазмұнынан не ұққаныңды әңгімелеп айт.
4-тапсырма: ЕБҚ бар балаға тапсырма :
Көп нүктенің орнына тиісті тәуелді жалғауларды тауып жаз.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы беріледі.
Сөз | Іжақ | ІІ жақ | ІІІ жақ |
суретім | |||
қаламы | |||
қолың | |||
добым | |||
інісі |