13
февраль
2023
Бір бағыттағы қалып қою қозғалысы
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Басы 5 мин. | Психологиялық дайындық Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды, Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз. Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз. Топқа бөліну «Сиқырлы сандар» әдісімен әртүрлі сандар алғызу арқылы жүреді. Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу: А)Үйге берілген тапсырманы тексеру. Ә) «Ой қозғау» әдісі: -Біз өткенде не үйрендік? - Бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді шығаруда қолданатын формулаларды жазыңдар. -Өте жақсы, онда бүгінгі сабағымызға кірісейік. Оқу мақсаты жарияланады. - Ендеше бүгінгі сабағымызда не істейміз? | Жаттығу жасайды. Топтарға бірігеді. Тапсырма тексертеді. Сұрақтарға жауап береді. Тақырыпы ашады. | «Бас бармақ» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. | әртүрлі суреттер |
Ортасы 8 мин | (Ұ) 1- тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге асады. 1) Есепті амалдар бойынша шығарыңдар. Шығарудың әртүрлі тәсілін табыңдар. Ш: Vкаш=S:t=500:10=50м/мин V2=Vқаш+V1=50+40=90м/мин Ж: 2-жолаушының жылдамдығы 90м/мин. | Тапсырмаларды орындайды | Дескриптор: -Есепті амалдар бойынша шығарады, жауабын табады-1балл. | |
7 мин | (Ұ) 2- тапсырма «Есепті теңдеу құру арқылы шығар» әдісі арқылы жүзеге асады. Ш: (х-40)*10=500 х-40=500:10 х-40=50 х=50+40 х=90 Ж: 2-жолаушының жылдамдығы 90м/мин. 3) Есепті теңдеу құрып шығарыңдар. Х-екінші машиненің жылдамдығы (х-70)*2=40 Х-70=40:2 Х-70=20 Х=20+70 Х=90 Ж: 2-мәшиненің жылдамдығы 90 км/сағ. | - Есепті шығарады | Дескриптор: -есепті теңдеу құру арқылы шығарады-1балл | Оқулық Дәптер |
Сергіту сәті 2 мин | Жоғары қарап күн көрдім, Төмен қарап жер көрдім Оңға,солға бұрылып. Егеменді ел көрдім | Сергіту жаттығуларын жасайды | ||
10 мин | (Ж) 2- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады. Жұптық жұмыс 4) Есепті шығарудың екі тәсілін табыңдар. Амалдар бойынша жазыңдар. Ш: Vқаш=V1-V2=250-200=50м/мин S=Vқаш*t=50*20=1000м Ж: Арман Серіктен 1000м қашықтықта болады. 5) Есептеңдер,тексеріңдер. 4006-248=39758 325869+475682=801551 2470*105=259350 21356:562=38 12492:347=36 2546*48=122208 | Есепті 2 тәсіл бойынша шешуін, жауабын шығарады-2балл. Өрнектердің мәнін есептеп,өрнектер құрады, тексеруді орындайды-2балл. | Оқулық Дәптер | |
8 мин | (Т) 6- тапсырма Топтық жұмыс «Фазл » әдісі арқылы жүзеге асады. 6) а)(900100-694*705)+154000:428=411190 Ә)2603*58+(1000000-19975):75=164041 Б)(39096:54+2306)*35=106050 7) Ойланып жауап беріңдер. Ж: 601<x<700 601 санынан үлкен, бірақ 700 санынан кем 0 цифрымен аяқталған 9 сан бар. 610,620,630,640,650,660,670,680,690. 2 цифрымен аяқталған 10 цифр бар. 602,612,622,632,642,652,662,672,682,692 8) Есепті шығарыңдар. График бойынша тағы да сұрақтар құрастырыңдар. Ж: Шаңғышы сағат 11.00-де шықты. Жаяу жолаушы сағат 09.00-де шықты. Шаңғышының тоқтағанға дейінгі жылдамдығы 8км/сағ. Жаяу жолаушының тоқтағанға дейінгі жылдамдығы 5км/сағ. V=10:2=5км/сағ Екеуінің де аялдау ұзақтығы 1 сағат болды. График бойынша жаяу жүргіншінің 2 рет аялдағанын білуге болады. Жолаушылардың қай уақытта жеткенін білуге болады. ЕБҚ оқушыға: №9 «Ашық микрофон»әдісі | Тиімді тәсілмен есептейді Тапсырмаларды орындайды | Дескриптор: -Өрнектер құрады, мәнін есептеп, тексеруді орындайды-1балл. 601 санынан үлкен, бірақ 700 санынан кем 0 және 2 цифрымен аяқталған сандарды анықтайды-2балл. Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл. | |
Соңы 2 мин. | Үй тапсырмасы: №10-тапсырма 38-бет | Күнделікке жазады | Күнделік | |
Кері байланыс 3 мин | Кері байланыс «Ұстазға хат» әдісі | Сабаққа рефлексия жасайды |