13
февраль
2023
Бір бағыттағы қалып қою қозғалысы математика пәнінен ашық сабақ. Дайрман А.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурс |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 3 мин | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді. Топқа бөліну «Таңдау» әдісімен әртүрлі суреттер алғызу арқылы жүреді. Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу: А)Үйге берілген тапсырманы тексеру. Ә) «Ой қозғау» әдісі: -Біз өткенде не үйрендік? - Бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді шығаруда қолданатын формулаларды жазыңдар. -Өте жақсы, онда бүгінгі сабағымызға кірісейік. Оқу мақсаты жарияланады. | Жаттығу жасайды. Топтарға бірігеді. Тапсырма тексертеді. Сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты ашады. | «Бас бармақ» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. | әртүрлі суреттер |
Жаңа білім 10 мин 2 мин 15 мин Бекіту 13 мин | (Т) 1- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. 1) Есепті амалдар бойынша шығарыңдар. Шығарудың әртүрлі тәсілін табыңдар. Ш: Vкаш=S:t=500:10=50м/мин V2=Vқаш+V1=50+40=90м/мин Ж: 2-жолаушының жылдамдығы 90м/мин. 2) Осы есепті теңдеу құрып шығарыңдар. Ш: (х-40)*10=500 х-40=500:10 х-40=50 х=50+40 х=90 Ж: 2-жолаушының жылдамдығы 90м/мин. 3) Есепті теңдеу құрып шығарыңдар. Х-екінші машиненің жылдамдығы (х-70)*2=40 Х-70=40:2 Х-70=20 Х=20+70 Х=90 Ж: 2-мәшиненің жылдамдығы 90 км/сағ. Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді. (Ұ, Д) 2- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады. 4) Есепті шығарудың екі тәсілін табыңдар. Амалдар бойынша жазыңдар. Ш: Vқаш=V1-V2=250-200=50м/мин S=Vқаш*t=50*20=1000м Ж: Арман Серіктен 1000м қашықтықта болады. 5) Есептеңдер,тексеріңдер. 4006-248=39758 325869+475682=801551 2470*105=259350 21356:562=38 12492:347=36 2546*48=122208 6) а)(900100-694*705)+154000:428=411190 Ә)2603*58+(1000000-19975):75=164041 Б)(39096:54+2306)*35=106050 Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: -Ұқсас тапсырма құрастыр. (Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс. 7) Ойланып жауап беріңдер. Ж: 601<x<700 601 санынан үлкен, бірақ 700 санынан кем 0 цифрымен аяқталған 9 сан бар. 610,620,630,640,650,660,670,680,690. 2 цифрымен аяқталған 10 цифр бар. 602,612,622,632,642,652,662,672,682,692 8) Есепті шығарыңдар. График бойынша тағы да сұрақтар құрастырыңдар. Ж: Шаңғышы сағат 11.00-де шықты. Жаяу жолаушы сағат 09.00-де шықты. Шаңғышының тоқтағанға дейінгі жылдамдығы 8км/сағ. Жаяу жолаушының тоқтағанға дейінгі жылдамдығы 5км/сағ. V=10:2=5км/сағ Екеуінің де аялдау ұзақтығы 1 сағат болды. График бойынша жаяу жүргіншінің 2 рет аялдағанын білуге болады. Жолаушылардың қай уақытта жеткенін білуге болады. Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: №9. | Тапсырмаларды орындайды. Билеп сергиді. Тапсырма орындайды. Тапсырма орындайды. | Дескриптор: -Есепті амалдар бойынша шығарады, жауабын табады-1балл. Есепті теңдеу құрып шығарады, жауабын табады-1балл. Есепті теңдеу құрып, шешуін, жауабын шығарады-1балл. Есепті 2 тәсіл бойынша шешуін, жауабын шығарады-2балл. Өрнектердің мәнін есептеп, тексеруді орындайды-1балл. Өрнектер құрады, мәнін есептеп, тексеруді орындайды-1балл. 601 санынан үлкен, бірақ 700 санынан кем 0 және 2 цифрымен аяқталған сандарды анықтайды-2балл. Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл. | Математика 4-сынып 3-бөлім |
Қорытынды 2 мин | Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді. Үй тапсырмасы: 38-бет №10. | Қорытынды жасайды. | ҚБ қойылады. |