Бір бағыттағы қалып қою қозғалысы математика пәнінен ашық сабақ. Дайрман А. » Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Бір бағыттағы қалып қою қозғалысы математика пәнінен ашық сабақ. Дайрман А.
13
февраль
2023

Бір бағыттағы қалып қою қозғалысы математика пәнінен ашық сабақ. Дайрман А.

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақытПедагогтің  әрекетіОқушының әрекетіБағалауРесурс
Ұйымдастыру, 
өзін –
өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
3 мин
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді. 
Топқа бөліну «Таңдау» әдісімен әртүрлі суреттер алғызу арқылы жүреді. 
Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу:
А)Үйге берілген тапсырманы тексеру.
Ә) «Ой қозғау» әдісі:
-Біз өткенде не үйрендік?
- Бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген  есептерді шығаруда қолданатын формулаларды жазыңдар.
-Өте жақсы, онда бүгінгі сабағымызға кірісейік.
Оқу мақсаты жарияланады.
Жаттығу жасайды.
Топтарға     бірігеді.
Тапсырма тексертеді.
Сұрақтарға жауап береді. 
Тақырыпты ашады.
«Бас бармақ» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.әртүрлі суреттер
Жаңа білім
10 мин
2 мин
15 мин
Бекіту
13 мин
(Т)  1- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. 
1) Есепті амалдар бойынша шығарыңдар. Шығарудың әртүрлі тәсілін табыңдар. 
Ш: Vкаш=S:t=500:10=50м/мин
V2=Vқаш+V1=50+40=90м/мин
Ж: 2-жолаушының жылдамдығы 90м/мин.
2) Осы есепті теңдеу құрып  шығарыңдар.
Ш: (х-40)*10=500
х-40=500:10
х-40=50
х=50+40
х=90
Ж: 2-жолаушының жылдамдығы 90м/мин.
3) Есепті теңдеу құрып  шығарыңдар.
Х-екінші машиненің жылдамдығы
(х-70)*2=40
Х-70=40:2
Х-70=20
Х=20+70
Х=90
Ж: 2-мәшиненің жылдамдығы 90 км/сағ.
Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.
(Ұ, Д) 2- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.
4) Есепті шығарудың екі тәсілін табыңдар. Амалдар бойынша жазыңдар.
Ш: Vқаш=V1-V2=250-200=50м/мин
S=Vқаш*t=50*20=1000м
Ж: Арман Серіктен 1000м қашықтықта болады.
5) Есептеңдер,тексеріңдер. 
4006-248=39758       
325869+475682=801551     
2470*105=259350
21356:562=38
12492:347=36       
2546*48=122208
6) а)(900100-694*705)+154000:428=411190
Ә)2603*58+(1000000-19975):75=164041
Б)(39096:54+2306)*35=106050
Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады
Кейбір оқушыға:
-Ұқсас тапсырма құрастыр.
(Д)  3- тапсырма дәптермен жұмыс.
7) Ойланып жауап беріңдер.
Ж: 601<x<700
601 санынан үлкен, бірақ 700 санынан кем 0 цифрымен аяқталған 9 сан бар. 610,620,630,640,650,660,670,680,690.
2 цифрымен аяқталған 10 цифр бар. 
602,612,622,632,642,652,662,672,682,692 
8) Есепті шығарыңдар.  График бойынша тағы да сұрақтар құрастырыңдар.
Ж: Шаңғышы сағат 11.00-де шықты.
Жаяу жолаушы сағат 09.00-де шықты.
Шаңғышының тоқтағанға дейінгі жылдамдығы 8км/сағ.
Жаяу жолаушының тоқтағанға дейінгі жылдамдығы 5км/сағ.
V=10:2=5км/сағ
Екеуінің де аялдау ұзақтығы 1 сағат болды.
График бойынша жаяу жүргіншінің 2 рет аялдағанын білуге болады.
Жолаушылардың қай уақытта жеткенін білуге болады.
Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады
Кейбір оқушыға:
№9.
Тапсырмаларды орындайды. 
Билеп сергиді. 
Тапсырма орындайды.
Тапсырма орындайды.
Дескриптор:
-Есепті амалдар бойынша шығарады, жауабын табады-1балл.
Есепті теңдеу құрып шығарады, жауабын табады-1балл.
Есепті теңдеу құрып, шешуін, жауабын  шығарады-1балл.
Есепті 2 тәсіл бойынша шешуін, жауабын  шығарады-2балл.
Өрнектердің мәнін есептеп, тексеруді орындайды-1балл.
Өрнектер құрады, мәнін есептеп, тексеруді орындайды-1балл.
601 санынан үлкен, бірақ 700 санынан кем 0 және 2 цифрымен аяқталған сандарды анықтайды-2балл.
Есептің шешуін, жауабын  шығарады-1балл.
Математика 
4-сынып 3-бөлім 
Қорытынды
2 мин
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы»  әдісі бойынша өтеді.
Үй тапсырмасы: 38-бет №10.
Қорытынды жасайды.ҚБ қойылады.

Похожие публикации: